Monday, December 3, 2012

Snø og kaldt


Jeg er ganske glad i snø, og sannsynligvis over gjennomsnittet glad i det som er koselig. Jeg liker å gi bort hjemmelagde gaver, men av og til lurer jeg på om det er litt ego.
 

Jeg har nemlig i hele høst hatt lyst til å teste ut Hexa, det nye garnet fra DuStoreAlpakka. Da det kom i butikken virket det så mykt, lett og flott.

Minuset var at jeg rett før hadde inngått en avtale med min kjære om å ikke kjøpe garn før etter jul. Hvordan skulle jeg få prøvd Hexa? Avtalen var min ide og skyldes at jeg har masse, masse fint garn. Garn jeg har store planer om å lage mye forskjellig flott av. Og litt garn det ikke er noen planer for.


 Løsning på hvordan få testet ut Hexa ble ved å finne på en gave jeg bare måtte ha Hexa for å lage. En som mottakeren virkelig trenger. Vel, om hun trenger det? Vel, det er jo kaldt ute iallfall.




Luen og halsen er strikket i patentstrikk på pinne 7 og jeg brukte 4 nøster i alt. Finslig forbruk syns jeg. Jeg har et nøste igjen og tenker at det skal få ta turen tilbake til butikken, kanskje.

Patentmønsteret har jeg gjettet er slik, tror dette er patent? Og maskeantall har jeg gjettet meg til.

God natt!

No comments:

Post a Comment