Tuesday, November 15, 2011

montering

Jeg prøver å strikke plagg som krever lite montering. Det er nok delvis ubevisst, men skal jeg velge mellom en genseren med ragland eller uten hadde jeg glatt valgt ragland. Jo mer man må montere jo vanskeligere er det å få plagget perfekt og man vil gjerne at ting man strikker til andre skal bli nettopp det. Ekstra vanskelig er det å montere bomullsklær fint, tråden kan dele seg når man syr med den og det kan vise godt.
Derfor gruer jeg meg rett og slett til å montere denne. Forhåpentligvis blir den like søt som på bildet.
slikt kan man skrive om på en strikkeblogg. Og slikt tenker jeg på i tillegg til eksamenslesing. Strikkere er ikke helt som alle andre. Vi er vel faktisk veldig tekniske av oss, rene ingeniørene. Kanskje.

God natt

1 comment:

  1. Den ble verdens nydeligste!!!! Du må poste bildene av henne!

    ReplyDelete