Monday, March 8, 2010

Strikketid

Jeg har utsatt å oppdatere bloggen min, og delvis glemt det. Nå er det mars snart vår, og nye strikkeprosjekter på gang! :) Siden sist ha jeg strikket en uglegenser (Owls av Kate Davis) en nydelig genser skal jeg si det selv, som har ble julegave til en venninne. Genseren er strikket i Vamsegarn fra Rauma. Jeg glemte så klart å ta bilde, så jeg har snikfotografert.prosjekter på gang! :)



Den blå kjolen dere ser på bilde er også strikket av meg, det er en PT oppskrift, men jeg brukt Tynn Alpakka og Plumet, veldig god og myk, men jeg er ikke helt fortrolig med passformen, føler meg en smule stor i den :P Uff, men den ligger nå i skapet, mens jeg vurderer om den skal gis bort eller vente på bedre tider.



Det største prosjektet som har blitt ferdig siden jul er en Mariusgenser til svigerinnen, men den har jeg dessverre heller ikke bilde av... Skal prøve å skaffe, det er en slik som den hvite på dette bildet, bilde her er forresten lånt fra Sandnesgarn.



Akkuart nå holder jeg på med sokkene Marlene av Cookie A. Men, de skal dere få se bilde av i morgen, forhåpentligvis.

1 comment:

  1. Fine ting du har strikket. :o)

    Ikke alltid lett å få tatt bilder, spesielt nå om vinteren når det er dårlig med dagslys.

    ReplyDelete