Friday, April 22, 2011

Sommerlige puter

Strikketiden er sterkt redusert på grunn av det harde fakta at det nærmere seg eksamen, og kjemiregning og pugging av aminosyrer er viktigere enn strikking, dessverre.

Likevel kommer det en del skryteinnlegg fremover. Ting blir liksom tilfeldigvis ferdige likevel, også har jeg jo spart litt også. Putene her ble f.eks. nesten ferdige i fjor sommer, jeg måtte bare sy på stoff på baksiden, men akkurat den siste lille biten er tok meg altså nesten et år.

Mønsteret er mitt eget. Jeg strikket en hvit "hals" i Pt Petunia, sydde på maskin, heklet kant og heklet og sydde på blomstene. Og ikke minst, sydde et stoff på baksiden slik at de blir fine og faste i fasongen hele sommeren gjennom.
Så lett =)

Nå er det 20 grader og sol ute, plutselig kommer sommeren, men nå er iallfall jeg klar!

1 comment: