Friday, March 23, 2012

End of may


Nå tror jeg at jeg har strikket de fineste vottene i verden! Disse er bare nydelige, jeg så dem første gang i bloggen A's Almanakk i rødt og hvitt, jeg hadde sett dem før på Ravlery, men syntes de var sånn passe fine og ikke noe jeg hadde behov for å strikke. I rødt og hvitt er de nydelige derimot! Dette blir definitivt ikke siste paret av disse =)
Egentlig er det blitt litt for varmt å gå med votter nå, som du ser viser gradestokken hele 11 grader i dag. Det kommer en vinter til neste år også, og da skal disse vottene får lyse opp hverdagen!

Strikket i Mitu fra Rauma Ullvarefabrikk, på pinne 3,5 og jeg brukte rundt et nøste av hver farge. Legget inni er strikket i Sterk fra DSA, men det viser ikke på bildene. Oppskriften den finner du her

No comments:

Post a Comment