Thursday, May 5, 2011

"God påske"

Påskekaninen min ble ferdig i påsken, oppskriften på den er funnet her og er fra damen med den søte og fine bloggen Little Cotton Rabbits som jeg har nevnt før. Kaninen derimot ble ikke så søt. Dessverre, for jeg gledet meg stort til dette strikketøyet, kjøpte inn bomullsgarn i forskjellige farger og tenkte mine skulle bli like fine som hennes.
Det ble den ikke. Den ser dårlig strikket ut, den har et gigantisk hode og kroppen henger løst over egget. Jeg er rett og slett litt misfornøyd med egen innsats. Så det får bli med denne ene og nå ligger den trygt i esken sammen med påskepynten og der tror jeg den skal få bli til neste år.
Kanskje den kan bli en slik sjarmerende og nostalgisk ting jeg tar frem hver påske (og ikke orker trynet på ellers :)? Hehe, slik er det, alt er ikke like vellykket.

Neste år får jeg prøve meg på påskeeggene i samme kolleksjon.

I morgen skal dere få se bildet av designer (Tine Solheim) vottene mine og de ble, skal jeg si det selv, vel verdt å skryte av!

No comments:

Post a Comment