Tuesday, March 29, 2011

Lazy Daizy babyjakke

Super myk, lett å strikke og pent resultat!



Akkurat nå elsker jeg Pickels litt for å lage en så lett oppskrift samtidig som de selger nydelig mykt garn. Jeg har strikket Lazy Daisy babyjakke i løpet av helgen, og er som du sikkert har forstått kjempe fornøyd.



Det rosa garnet er Pickles Cashmerino og det brune er Pickles Merino Silk.
Kjempe flotte garn begge to, men Merino silk er en favoritt. Det er litt mykere, også skinner det så vakkert.



Deilig å få noe ferdig, for jeg har en del langvarige prosjekt på gang, sparkebuksen med striper viser seg å ta en halv evighet å strikke, det samme gjør still light tunikaen. Og vel, Tine Solheim vottene i forrige innlegg er lagt til side fordi fellingen ikke ble pen, og påskepynt ligger i planleggingsposen. Hehe, travelt.



Samtidig må jeg jo sette av noe tid til DNA lesing og kjemi-regning, siden det er det jeg egentlig driver med på fritiden.

3 comments:

  1. Morsom jakke :) Tror jeg må sette nesa mot pickles og se om jeg finner noe vakkert garn der etter hvert :)

    ReplyDelete
  2. Jeg har forresten en liten award til deg i bloggen min, for denne bloggen må andre og få øynene opp for :)

    ReplyDelete
  3. Kjempekjekk jakke, som har blitt brukt masse!

    ReplyDelete