Friday, January 21, 2011

Julegave strikking


Damen med den fantastisk søte bloggen A's almanakk satte i gang en along, altså at man skal strikke julegaver sammen. Det smarte er at man skal begynne nå og strikke en julegave i måneden fram til jul! Jeg meldte meg på, for hjemme strikka julegaver er koselig, og ingen fikk hjemmestrikka julegaver av meg i år. Det er jo for gale. Så nå har jeg startet med den første julgaven, nemlig leggvarmere. De fine på bildet over (siden mine bare er en vrangbord foreløpig og veldig kjedelige å se på, legger jeg med bildet fra oppskriften). Oppskriften finner du i mønster heftet fra Rauma som heter Pt design 102 oppskrift 1604 og er strikket i Vamsegarn, det er masse annet fint også i det heftet!

1 comment:

  1. Hei! Så hyggelig at du blir med på julegave-strikken! Jeg setter deg opp på lista med en gang!
    God helg!

    ReplyDelete