Saturday, November 7, 2009

Studier



Det begynner å nærme seg eksamen med stormskritt... Og siden det er første eksamenene på universitetet gruer jeg meg stort! Vel, hadde vel kanskje gruet meg uansett, men tror nok det er ekstra ille med de første. Jeg prøver å lese så mye jeg kan, men det er så mye annet også som må gjøres og sjekkes. Men, nå sitter jeg å lese på søndagskvelden, og etterpå skal jeg ha nattevakt på jobb, før jeg i morgen skal veve og lese enda litt mer før vi skal på farsdagsbesøk. Puh, det merkelige er at jeg velger alt selv. Vevkurs har jeg meldt meg på, jobben har jeg søkt på og studiene vil jeg ha, og ja, de kommer først. Men, nå skal jeg tilbake til reaksjonslikningene mine!

God kveld :)

Ja... og hva strikkeoppdateringene angår; jeg fikk gitt bort en gul lue i dag! I bursdagspresang :) gul med fletter på. Bilde glemte jeg å ta, så slenger med litt skolearbeid i stedet og siden det er litt kjipt får dere et togbilde fra interrailen i fjor sommer også :)

1 comment: